Apabila penutup mata Kenpachi tercabut, Nnoitora melancarkan serangan. Ichigo dan yang lain terkejut. Kenpachi cuba memotong satu lengan pada satu masa, tapi lengan Nnoitora tumbuh semula. Kenpachi kehilangan kelebihan, tapi dia gembira.