Kisuke Urahara menggantikan Kirio Hikifune. Hiyori Sarugaki tak dapat menyembunyikan rasa tak puas hatinya. Dia tak menyukai sikapnya dan dia kelihatan tak boleh dipercayai. Sejak Kisuke datang, terdapat suasana riang dalam kalangan ahli skuad.