Pasukan misteri berpindah ke dalam kelas Ichigo. Nama mereka ialah Rurichiyo Kasumiohji, Kenryu, dan Enryu. Rurichiyo berlagak seperti seorang puteri, dan Kenryu dan Enryu menjaganya persekitarannya.