Soi Fon dan Marechiyo Omaeda akan menentang Ggio dan Nirgge. Soi Fon mengejar Ggio, tapi Ggio berlawan dengan baik. Ggio menahan Soi Fon dengan salah satu serangannya dan melepaskan Tigre Estoquenya. Omaeda bergelut dalam perjuangannya menentang Nirgge.