Nelliel ingat semula dan Pesche dan Dondochakka menyedari dia akan bersungguh-sungguh dalam pertempuran menentang Nnoitora.Pesche dan Dondochakka menyelamatkan Uryu dan Renji. Szayelaporro terkejut dengan diri baharu Pesche dan Dondochakka.