Hackerský útok
Nina nemá ráda fotbal, a tak vyráží najít jinou hru. Roberto se mezitím ujme role brankáře, avšak poté, co je míčem zasažen až příliš mnohokrát, jeho obvody se zkratují a on začne šílet. Honem! Spravte někdo Roberta!