Velké finále
Když Elly a Pato uvidí, jak špatný basketbalový hráč Pocoyo je, rozhodnou se s ním nehrát. Pocoyo je naštvaný. Když nemůže hrát... nebudou hrát ani jeho přátelé! Bojkotuje hru šílenými a zábavnými způsoby. Jak to celé skončí?