Už tam budeme?
Elly si chce co nejvíc užít slunce, a tak se rozhodne vyrazit na pláž. Po cestě Elly narazí na své přátele, kteří se k ní chtějí přidat. Při všech zastávkách trvá ten výlet celou věčnost. A ani neví, jak se na tu pláž dostat!