Blábolinkové překvapení
Je čas na čaj a naši přátelé vyrážejí do lesa, aby nasbírali bobule. Klíčovou ingredienci k upečení lahodného dortu. Pato ale sní špatnou bobuli... Nino, pomoz nebohému Patovi!