Pojďme uklidit!
Pocoyo a Elly si hrají a dělají nepořádek v Patově pokoji. Zprvu to Patovi nevadí, ale když si uvědomí, že po sobě neuklidili, dost se naštve. Jak se s nimi vypořádá?