Dálkový ovladač
Pocoyo zjistí, že ovladač od televize mu umožňuje se měnit, vypnout zvuk a zrychlovat své přátele. Už se nikdy nebude muset hádat o to, na jaký kanál se dívat! To je skvělé. Anebo možná ne?