Halloweenské povídky
Ninu čeká první Halloween a nikdo nedokáže vyprávět příběh, který by ji vystrašil. Nina je vážně odvážná a ničeho se nebojí. Náhle najednou někdo zaklepe na dveře... Děsivé! Kdo je to?