Přehnaně ochranitelský Roberto
Když se Nina při hraní trochu odře, Roberto se stane posedlým její ochranou. Začne to ale přehánět a nebohá Nina si ani nemůže hrát, nebo se bavit s Pocoyem a přáteli! Co s tím udělají?