Skvělá trefa!
Pocoyo a Nina hrají tenis, dokud Pato nevymění tenisák za basketbalový míč. Následně se připojí Elly a přidá ragbyová pravidla. Řádný tenisový zápas se změnil na nesmyslnou kombinaci sportů!