Letní túra
Pocoyo, Pato a Nina vyrážejí na vrcholek hory, aby utekli před horkem. Pato si nese obří těžký batoh, kvůli kterému je všechno velmi obtížné... Skutečně potřebuje mixér? Běž, Pato, už tam skoro jsi!