Maškarní party
Pořádá se maškarní party a soutěž a Pato si je zcela jistý, že vyhraje. Když si ale musí vybrat kostým, sám se vystaví pod takový tlak, že nakonec na party ani nejde. Podaří se Elly a Pocoyovi změnit jeho názor?