Zavolej mi
Pato si koupil zbrusu nový telefon a nemůže se té fantastické technologie nabažit. Brzy si ale uvědomí, že jeho okázalé nové zařízení má i své nevýhody. Nemůže být se svými přáteli a zároveň i zírat do telefonu. Nech už ho být, Pato!