Kuřátka mě zbožňují
Pocoyo najde tři kuřátka, jejichž rodiče jsou zdánlivě pryč, a tak se rozhodne o ně postarat. Nemůže však nezbedná kuřátka přimět, aby se uklidnila, nebo dobře chovala. Ještěže se ukázal Pato, kterému se podařilo tři zlobivá kuřátka zkrotit.