Kouzelná slůvka
Dnes se děje něco vážně divného... Vždy, když se vypravěč zeptá, s čím si Pocoyo hraje, publikum řekne něco jiného a Pocoyovy věci se změní. U moci je publikum a to má velmi hravou náladu!