Bleší disko horečka
Loula má blechy, a tak Nina použije svůj zmenšovací paprsek ve snaze zařídit, aby Loule daly pokoj. Ukáže se ale, že blechy zrovna pořádají obří párty. Dokáží naši přátelé docílit toho, aby se Loula přestala drbat?