Ellyin piknik
Když Nina přivede na Ellyin piknik své mravenčí přátele, rozpoutá to chaos. Elly, Pocoyo a Pato chtějí, aby odešli, ale Nina nemá v úmyslu zbavit se svých přátel. Co se stane?