Dinobedna
Pato vyzkouší Pocoyův poslední vynález, Dinobednu, a přemění se na dinosaura! Pocoyo zbožňuje svého nového mazlíčka, ale starat se o dinosaura je velice obtížné... Obzvláště poté, co se přemění i Elly. Co se stane?