Znovu a znovu v minulosti
Elly celý den pekla své lahodné dortíky a teď jsou všechny zničené kvůli slupce od banánu. Nepanikařte! Nina má plán! Vrátí se zpět v čase a zabrání té nehodě. Co by se mohlo pokazit?