Kluzký Pato
Pato si na sebe dá až moc oleje a stane se tak kluzkým, že si ani nemůže hrát se svými přáteli. Napřed je z toho nadšený, ale brzy zjistí, že příliš mnoho oleje má své nevýhody. Dokáže Pato dosáhnout toho, aby měl zase normální peří?