Malinkatý lunapark
Autobusy do lunaparku jsou naplněné k prasknutí, a tak Nina zmenší všechny své přátele. Nyní jsou malinkatí, a tak je pro ně každý předmět atrakcí v lunaparku! Občas ale nejde všechno podle plánu... Takhle je to mnohem lepší!