Růžový parfém
Elly má malou lahvičku svého oblíbeného parfému. Pocoyo ji objeví a tak moc se mu zalíbí, že začne vonět vše, co mu přijde do cesty, dokud ji celou nevypotřebuje. Jak bude Elly reagovat, až to zjistí?