Idiot-orgie i första delfinalen
Fyra tävlande. Två lag. Efter 62 avsnitt återstår bara den sista kampen i två delar. Men för att vinna måste de klara en Under Pressure med enbart idiotfrågor och konstiga frågor om tonic och Moses. Rafflande? Ja. Hög nivå? JAJAMENSAN!