Kvartsfinal 4: hästar och granater
Är Micke och Gry lite loja när de möter Anne och Måns? Stämmer ryktet om att Måns är en dålig förlorare? Det tävlas i stora hästar, Spice Girls, ljudböcker och granater. Dessutom: vet DU hur lång en klassisk löpbana är? Nä, just det.