Sömnbrist mot energidryck
John Ajvide Lindqvist och Nina Persson tar sig an Ebba Kleberg von Sydow och Olof Lundh i en rysarmatch. Ebba och Olof har sovit dåligt, John är energidrycks-hypad och Nina är vinstsugen. De tävlar i polislingo, rökning och alfabetet.