Han den där andra killen i Wham!
Två sprillans nya lag gör entré. Henrik Schyffert och Petrina Solange möter Markus Aujalay och Agneta Sjödin. Vad är en Dorgi? Dessutom lär vi spännande saker om böghögar, kungen, strippor och han den där andra killen i Wham!