Allt du vill veta om gurkor
Anne Lundberg och Måns Nilsson möter Jason Diakité och Jonas Gardell. Hur bra är deltagarna på huvudräkning? Vad kan laget om tvåplusrecensioner och Persbrandts litteraturkritik? Och kanske viktigast: växer gurkor över jord?