Semifinal 2: skilsmässovibbar
Paret Strömstedt kämpar mot Jesper Rönndahl och Josefin Johansson i den sista semin. Jesper och Josefin är nervösa, Jenny och Niklas är lugna och fria. Vad vet de om romerska kejsare och pepparkakor, och VILKA tar den sista finalplatsen?