Lär dig prata som Paris Hilton
Klassens ljus Jesper Rönndahl och Josefin Johansson tar sig an det svårslagna paret Strömstedt. Frida Öhrn uppträder, burarna kämpar med rebusar, vi lär oss Paris Hilton-språket samt vilken stad som var USAs första huvudstad.