Peter Jihdes avskedsdikt
Gry Forsell och Micke Tornving möter älskvärda duon Liv Mjönes och Gustaf Hammarsten. Det bjuds på Peter Jihdes avskedsdikt i Nyhetsmorgon och flamrelaterade grejer. Har lagen koll på 90-talsband, Hollywoodfruar och solen?