Mona vill bara ha kul
Marcus Birro och Mona Sahlin möter Markus Aujalay och Agneta Sjödin. Alla måste vinna. Mona vill bara ha kul. Vad är finska greppet? Snurrar solen? Och vad är egentligen grejen med örat på gamla passbilder?