Filips beef med clownen Manne
Gudrun Schyman och Özz Nujen möter Jesper Rönndahl och Josefin Johansson. De försöker rita samt svara på frågor om svärd och insekter. Men kanske viktigast: varför har Filip blivit utskälld av både clownen Manne OCH Mora Träsk?