Dammsugarpåsar, sagor, glass!
Henrik Schyffert och Petrina Solange möter Jerka Johansson och Kakan Hermansson i en svängig match som handlar om dammsugarpåsar, sagor och glass. Bonus – har Petrina verkligen kallat Henrik för ”kanonmat”?