Kvartsfinal 3: Klädd för strid
Olof har klätt sig för strid och Ebba i guld. Vilka är hungrigast på vinst, de eller Hanna och Jonatan? Det blir battle om saker som länder på B, kissvolymer, kaniner och harar. Det är spända nerver när semifinalerna hägrar.