En med nya brillor, en färgblind
Henrik Schyffert och Petrina Solange möter Ebba Kleberg von Sydow och Olof Lundh. Har Alla mot alla förstört Ebbas familjeliv? Gör Olofs nya glasögon honom mindre folkkär? Och kan färgblinda Henrik sätta idiotfrågan om röstsedlars färg?