Herr Gårmans exakta benvinkel
Jesper Rönndahl och Josefin Johansson möter norrländska ångvältarna Gry Forssell och Micke Tornving. En av burarna får förstärkning av en före detta Ica-Stig. Röker Josefin, och hur många grader är det mellan herr Gårmans ben?