Vad är det med Bornebuschs man?
Markus Aujalay och Agneta Sjödin möter Jonas Gardell och Jason Diakité. Ikväll gäller det att ha koll på musik, chefredaktörer och järnvägsknutar. Vi lär oss även varför Fredrik aldrig mer vill äta lunch med Josephine Bornebuschs man.