Kvartsfinal 2: Frikort och El Maco
I den andra kvartsfinalen är det dags för Jerka och Kakan att möta paret Strömstedt. Varför undrar Niklas ifall Jerka är Jennys frikort? Är han det? Vilken fråga ställs till El Maco? Och: Vem är Albert, och vem är Herbert?