Maträtt, fotbollsspelare, stad?
Hanna Hellquist tror på spöken, Jonatan Unge på himlen. Sarah Sjöström tror på Staffan Lindeborg. Men hjälper tro när du måste räkna med negationer? Fredrik ställer den eviga frågan: är detta en maträtt, fotbollsspelare eller stad?