Vapen, musik och påvens kors
Idrottslegendarerna Sarah Sjöström och Staffan Lindeborg debuterar mot veteranerna Gry Forssell och Micke Tornving som har gott självförtroende – om det gäller vapen och musik. Sarah har träffat påven - men känner hon igen hans kors?