Lavetter och vinig stämning
Jerka Johansson och Kakan Hermansson möter Nina Persson och John Ajvide Lindqvist. Det utlovas vinig stämning, Kubakärlek, snabbmat och snack om brons. Dessutom - varför i hela friden har Kakan gett Jerka lavetter?