Sună-mă
Pato și-a cumpărat un telefon nou și nu se mai satură de tehnologia uimitoare. Dar curând va realiza că noul lui dispozitiv vine și cu niște minusuri: nu poate să stea și cu prietenii și pe telefon în același timp. Mai lasă-l, Pato!