Iar și iar înainte de vreme
Elly a gătit toată ziua niște prăjituri delicioase, iar acum au fost toate turtite din cauza unei coji de banană. Dar nu vă panicați! Nina are un plan! Vor călători înapoi în timp, ca să oprească accidentul. Ce-ar putea merge rău?