Telecomanda
Pocoyo descoperă că telecomanda televizorului îi permite să îi schimbe, să-i amuțească și să îi dea în reluare pe prietenii săi. Nu va mai trebui vreodată să se contrazică la alegerea postului TV! E minunat. Sau poate că nu...?