Expediție de vară
Pocoyo, Pato și Nina pleacă în drumeție pe munte ca să scape de căldură. Pato aduce un rucsac uriaș și greu care complică lucrurile... Chiar are nevoie de un blender? Hai, Pato, aproape ai ajuns!