Petrecerea elegantă de dans
Are loc o competiție la o petrecere elegantă de dans, iar Pato e convins că va câștiga. Dar apoi nu mai vrea să meargă la petrecere fiindcă nu poate alege un costum. Vor reuși Elly și Pocoyo să-l facă să se răzgândească?